شرکت تدبیر صنعت آلتون خدمات خود را تنها از طریق دفتر مرکزی ارائه میدهد و هیچ نمایندگی فروش/خدمات در هیچ نقطه دیگری از کشور ندارد. در این قسمت قوانین و مقررات ارائه خدمات جهت شفافسازی تمام تعهدات فیمابین ذکر شده است.
اگر ابهام یا سوالی دارید، با ما تماس بگیرید
قوانین پایه
- شرکت تدبیر صنعت آلتون (آلتون 3D) و خدمات آنلاین و آفلاین آن، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرفکننده است.
- ورود کاربر به وبسایت و بهرهگیری از خدمات آن، به معنای آگاه بودن از مفاد و پذیرش تمامی قوانین و مقررات مربوط به این خدمات میباشد.
- آلتون 3D حق هر گونه تغییر و بروز رسانی در قوانین را برای خود محفوظ میداند. لذا مشتریان محترم در هر زمان که سفارش خود را ثبت میکنند باید از تغییرات احتمالی آگاهی داشته و آن را بپذیرند.
- ضمن ارائه بهترین خدمات به تمامی مشتریان با هر نوع سلیقهای، آلتون 3D پایبند اصول اخلاقی است. سفارش مشتری باید بر اساس اصول اخلاقی و متناسب با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد. لذا هر زمان که در طول فرآیند سفارشگیری تا تحویل قطعه به مشتری، مغایرتی با این اصول آشکار گردد، سفارش لغو خواهد شد.
- تمامی شرایط و قوانین مندرج در اینجا منوط به عادی بودن شرایط کاری است و آلتون 3D مسئولیتی در مورد شرایط فورس ماژور ندارد (مشکلات برق رفتگی، کمیابی مواد اولیه در بازار با توجه به محدودیتهای واردات، بلایای طبیعی، آتش سوزی و ... ). در این موارد، ضمن تلاش این شرکت برای رفع مشکلات، زمان و شرایط ارسال و تحویل قطعه تغییراتی خواهد داشت.
- از مشتریان گرامی تقاضا میشود که قبل از اقدام به سفارش به بخش آکادمی مراجعه کرده و با شرایط و محدودیتهای فنی پرینت سهبعدی آشنا شوند.
تعهدات آلتون 3D
- آلتون تضمین میکند که سفارش مشتری را با بالاترین کیفیت پرینت سهبعدی تولید کرده و به مشتری عرضه کند. مشتری محترم بهمدت 3 روز پس از دریافت مرسوله مهلت دارد تا هرگونه مشکل احتمالی و عدم تطابق نمونه ارسالی با فایل سهبعدی را به اطلاع شرکت برساند. در صورتی که مشکل از طرف شرکت بوجود آمده باشد، قطعه معیوب دریافت و نمونه پرینتشده مجددا به مشتری ارسال خواهد شد. همچنین در صورتی که مشتری تمایلی به پرینت مجدد قطعه معیوب نداشته باشد، تمام هزینه پرداختی به وی عودت داده خواهد شد.
- هزینه پست برای قطعات معیوبی که آلتون 3D مسئول آن باشد، بر عهده این شرکت است.
- قطعات پرینتشده با روش پرینت سهبعدی دارای دقت ابعادی مشخصی هستند و خطای ابعادی صفر، مانند هر روش تولید دیگری، در آن معنا ندارد. در صورتی که خطای ابعادی قطعه تولید شده نسبت به فایل سهبعدی آن، در محدوده دقت این فرآیند باشد هیچگونه مسئولیتی بر عهده آلتون نیست. در غیر اینصورت قطعه مجدد تولید خواهد شد.
- خرابی قطعات پرینتشده اگر ناشی از عدم رعایت نکات طراحی در فایل سهبعدی باشد، مسئولیت آن متوجه مشتری محترم میباشد.
- هیچ ضمانتی از طرف آلتون 3D در مورد صحت عملکرد قطعه پرینت شده برای اهداف خاص وجود ندارد. تنها، دقت و کیفیت قطعه پرینتشده در مقایسه با فایل سهبعدی دریافتشده (که توسط آلتون تولید نشده باشد) ملاک ارزیابی است.
- فایل ارسالی توسط مشتری باید فاقد مشکلات فنی باشد. در صورت وجود مشکل، اگر توسط کارشناس شرکت تشخیص داده شود، زمان تحویل سفارش از زمان ارسال مجدد فایل سالم محاسبه خواهد شد. همچنین هزینه ارزیابیشده برای پرینت معتبر نبوده و مجدد باید برای فایل اصلاحی محاسبه گردد. در صورت پی نبردن کارشناس ما مسئولیت خرابی فایل پرینتر سهبعدی به عهده مشتری خواهد بود.
- بستهبندی ایمن و استاندارد و ارسال توسط شرکتهای معتبر حمل و نقل (به انتخاب مشتری) وظیفه آلتون است.
- مسئولیت بروز هر گونه مشکل در حمل و نقل بر عهده شرکت مربوطه خواهد بود.


امانت داری فایلها


- امانتداری کلیه فایلها و طرحهای ارسالی مشتریان وظیفه آلتون 3D است و این شرکت در حفظ و عدم افشای آن تمامی تلاش خود را خواهد نمود.
- آلتون 3D تنها میتواند با اخذ اجازه از مشتری از تصاویر و فیلم مربوطه جهت تبلیغات استفاده نماید.
- مسئولیت تمامی موارد احتمالی ناشی از افشای رمز عبور و نام کاربری برعهده مشتری است.
- هویت شخصی کاربران نزد آلتون 3D محرمانه میماند. تنها با حکم قضایی و طبق قانون در اختیار مراجع ذیصلاح قرار خواهد گرفت.
تعهدات مشتری
- مشتری موظف است فایل ارسالی خود را متناسب با نکات طراحی برای پرینت سهبعدی آماده کند.
- مشکلات ناشی از ایراد فایل ارسالی توسط مشتری برعهده خود مشتری خواهد بود.
- قیمت و زمان تحویل بر اساس فایل سهبعدی محاسبه میشود. در صورت وجود مشکلات ناشی از عدم رعایت نکات طراحی برای فرآیند پرینت، موارد به اطلاعت مشتری خواهد رسید. پس از اعمال تغییرات احتمالی، هزینه و زمان تحویل مجدد محاسبه خواهد شد.
- در صورت وجود ایراداتی از قبیل ادغام چند قطعه در یک فایل و ... موارد در صورت رویت توسط کارشناسان به اطلاع مشتری خواهد رسید. در صورت عدم شناسایی، هزینههای تحمیلی بر عهده مشتری خواهد بود.
- مشتری موظف است مشکلات احتمالی ناشی از حمل و نقل نامناسب را تا 24 ساعت پس از دریافت جهت پیگیری به اطلاع آلتون 3D برساند.


لغو سفارش
- در حالت کلی، امکان لغو سفارشی که پرینت آن آغاز شده است وجود ندارد. تنها میتوان سفارشاتی را که پرینت آن شروع نشده است، با کسر 10 درصد از مبلغ پرینت، لغو نمود.
- با این وجود، در صورتی که فرآیند بررسی فایل ارسالی شروع نشده باشد، لغو سفارش بدون کسر هزینه خواهد بود. میتوانید جهت بررسی دقیقتر با بخش خدمات تماس بگیرید.
صدور فاکتور
- امکان صدور فاکتور رسمی برای همه مشتریان حقیقی و حقوقی فراهم است. برای این منظور کافی است گزینه نیاز به "صدور فاکتور رسمی" را در مرحله سفارش انتخاب کنید و اطلاعات لازم را در سامانه وارد نمایید.
- پس از تایید نهایی سفارش، امکان تغییر در اطلاعات فاکتور رسمی وجود نخواهد داشت.
- عواقب ناشی از ورود اطلاعات غلط به عهده مشتری میباشد.
حال که با قوانین ما آشنا شدید
جهت انجام سفارش در خدمتیم
کلیک کنید و به راحتی سفارش دهید

ثبت سفارش
قوانین سایت
سوالات متداول